Het Lunchcafé

Bij Het Lunchcafé draait alles om genieten met net dat beetje extra aandacht en liefde. Wij bieden heerlijke huisgemaakte ontbijt- en lunchgerechten, de lekkerste koffies, taarten uit eigen keuken, verse sappen én gezonde smoothies.

RESERVEREN

We heten je van harte welkom in ons lunchcafé om te genieten van een heerlijke culinaire ervaring in een warme en uitnodigende omgeving. Of je nu op zoek bent naar een ontspannen lunch, een gezellige koffiepauze met vrienden of een snelle hap, bij ons ben je aan het juiste adres.

Wij staan klaar om je te verwelkomen en te bedienen met een glimlach. Laat je verrassen door onze menukaart, die bol staat van huisgemaakte lekkernijen en verfrissende drankjes.

Dus waar wacht je nog op? Reserveer hier jouw tafeltje, kom gezellig langs bij Het Lunchcafé en laat ons je verwennen met smaakvolle gerechten en hartelijke gastvrijheid. We kijken ernaar uit om je te zien!

locatie

Adres: Plein 22 | 3861 AB
Plaats: Nijkerk

Telefoon: 033 246 67 87
E-mail: info@hetlunchcafenijkerk.nl

Het gezelligste plekje van Nijkerk

Het centrum van Nijkerk is de perfecte bestemming voor een dagje uit. Te midden van historische gebouwen en sfeervolle pleinen vind je verschillende leuke winkels, boetiekjes en gezellige horecagelegenheden. Of je nu komt voor een ontspannen middagje winkelen, een cultureel uitstapje, of gewoon wilt genieten van de gemoedelijke sfeer; het centrum van Nijkerk heeft voor ieder wat wils. Combineer je bezoek met een smakelijke lunch bij Het Lunchcafé en ontdek zelf wat dit charmante stadshart zo bijzonder maakt.

Dit zeggen onze gasten

Niets vertelt ons verhaal beter dan de ervaringen van onze gasten. Ontdek hier de meningen, aanbevelingen en lofbetuigingen van onze gasten.